Generelt om kampagnen

Vi har separatkloakeret de sidste 10-15 år, så hvorfor en kampagne lige nu?

Siden fusionen har DIN Forsyning dels øget antallet af igangværende projekter, men også i højere grad rykket ind i storbyerne og graver nu på flere hoved-færdselsårer til gene for mange bilister og beboere.

Fordi der graves mange steder (og ikke kun DIN Forsyning, men vi er generelt i et opsving, der gavner byggelysten) er der kommet en irritation mod omkørsler og en mindre forståelse for renoveringen af infrastruktur.

Efter at have været på messe med budskaber omkring separatkloakering i Varde, er det også blevet tydeligt, at der er mange huller i kundernes viden. De fleste ved nok, hvad separatkloakering er, men ikke nødvendigvis, hvorfor eller hvad de reelt får for de penge, de selv skal betale.

Hvad er formålet?

Denne kampagne har til formål at informere om fænomenet separatkloakering generelt. Den skal forsøge at italesætte nogle af de førnævnte videnshuller og erstatte dem med konkret viden.

Det langsigtede formål er at vende folkestemningen til, at selvfølgelig skal vi separatkloakere og vedligeholde vores infrastruktur.

Hvorfor lige alt det med lort?

DIN Forsyning kommunikerer traditionelt meget formelt og korrekt. Vi tænker meget over, at vi ikke støder nogle af vores kunder. Det virker rigtig godt til dagligt, men i kampagner virker det ikke.

For at en kampagne skal have en effekt, skal den have lidt kant. Hvis den skal huskes og der skal snakkes om den hen over spisebordet, så skal den gerne være lidt sjov. Derfor bruger vi det kendte univers fra sms'er til at skabe nogle historier inde i hovedet på den forbipassernede.

Budskaberne ude i bylivet skal være korte, så de kan nå at blive set i bilen eller på cyklen. Her på siden kan du så læse mere i dybden. Vil du gerne endnu dybere ned i denne fantastiske verden af rør, så giv os et kald.

Har du spørgsmål, så giv os et kald.